Interim online professionals van Knop

Soms heb je als communicatie- en/of marketingafdeling tijdelijk hulp nodig. Knop levert interim medewerkers en adviseurs met extra aandacht voor digitale toegankelijkheid. Als je digitaal toegankelijke communicatie, marketing en dienstverlening belangrijk vindt, schakel je een van onze mensen in.

Focus op digitale toegankelijkheid

Bij en met Knop werken verschillende interim online mensen met een brede kennis en ervaring in het online vakgebied. Stuk voor stuk zorgen zij ervoor dat jouw organisatie niemand uitsluit. Denk bijvoorbeeld aan een:

  • webredacteur
  • adviseur digitale toegankelijkheid
  • projectmanager online
  • online marketing- en communicatiespecialist
  • eindredacteur

Waar we je bij helpen

Onze online mensen zijn er voor je als je extra capaciteit of kennis nodig hebt. Bijvoorbeeld bij een online project of als het even drukker wordt. Maar ook bij ziekte of zwangerschapsverlof kun je op ons rekenen.

 

Kosten

De kosten van het inhuren van iemand van Knop hangen af van een aantal dingen. Onder andere de duur van de opdracht, het aantal uren per week, het gevraagde specialisme en de vereiste ervaring spelen een rol bij het tarief van onze mensen.

 

Daarom kijken we altijd goed naar jouw behoefte. Samen met jou bepalen we hoe we jou en je organisatie het beste kunnen helpen.

Hulp nodig? Knop helpt.

  1. Samen met jou bekijken we waar je hulp bij nodig hebt.
  2. We bepalen wie het beste bij jouw vraagstuk past.
  3. We maken een feest van toegankelijke communicatie, marketing en dienstverlening.

Meer weten? Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Contactformulier interim mensen van Knop inschakelen